Rechercher dans ce blog

Monday, May 17, 2021

鄺潔楹以為今日出發東京主持奧運:準備好去隔離 - on.cc東網

藝人朱智賢(朱朱)與鄺潔楹(Judy)今日現身無綫舉辦的《2020年東京奧運》揭幕禮,Judy自爆收到通告時以為自己要去東京主持奧運:「我以為係今日出發,後來收到個今日嘅Rundown見到要去公司一廠化妝先知唔係。我本身已準備好過去嗰邊隔離。(但你事前冇打針又冇做簽證?)我個世界比較樂觀同簡單,我完全唔介意去當地。」她又自薦主持劍擊項目,因為之前她為拍劇而學了半年劍擊:「係由港隊嘅劍擊運動員教我,我都同佢哋操過幾吓,如可以去奧運現場幫佢哋打氣,會好感動。」
至於朱朱稱所有運動項目都有興趣,最期待是排球,因讀書時是排球隊,又很欣賞運動員堅持的精神,自言想去東京現場,並不擔心當地疫情。講到無綫將會舉辦明星運動會,朱朱稱想參加,因為覺得很有趣:「我唔介意游水,包尾冇所謂。(身材弗咗有自信?)我包尾都唔介意。」身材的骰的Judy笑言要向高難度挑戰:「我會揀跳高、跳遠同擲鐵餅,大家應該好想睇,咁先有話題性。」
另外,朱朱的愛犬早前離逝,她表示只能叫自己不要去想:「一諗起就好難過,係有啲遺憾,個心會頂住。」

Adblock test (Why?)


鄺潔楹以為今日出發東京主持奧運:準備好去隔離 - on.cc東網
Read More

No comments:

Post a Comment

霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞

[unable to retrieve full-text content] 霍華德:我會回家然後準備下一戰    Yahoo奇摩新聞 霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞 Read More