Rechercher dans ce blog

Thursday, August 19, 2021

193恨與古天樂拍綜藝收入大增用作投資:準備開Cafe - 香港01

古仔讚193有幽默感。(梁碧玲攝)

古天樂(古仔)和ERROR成員郭嘉駿(193)今日(19日)現身銅鑼灣出席護膚品牌宣傳活動,吸引逾二百名粉絲撐場,人羣甚至企滿對面街商場二樓。193一出場,現場立即高呼「老公」,「好靚仔呀」,當他拿起宣傳品拍照時,有粉絲更尖叫「193大支嘢」,193亦搞笑叫大家「冷靜啲」。

193接受訪問時表示平日經常護膚,亦會每天跟足護膚程序:「畢竟我都唔年輕,再唔保養就好快殘晒,話晒我都係Sell樣,冇咩其他嘢Sell到。」他亦非常希望可以與同場的古仔合作:「話晒都係咁知名嘅大前輩,古生係我偶像,希望可以同佢合作到,夢想嚟。(古生讚你有幽默感,會唔會有合作?)古生話有睇過我哋節目,希望可以拍到《古生ERROR遊》,我唔介意代佢做晒所有嘢,食屎我做,切鮑魚古生做,合作到就好。綜藝幾好,可以睇到人嘅真實性格,古仔性格好吸引到人,佢好適合同我哋拍綜藝節目。」

古天樂和193現身銅鑼灣出席護膚品牌宣傳活動。(梁碧玲攝)

自《ERROR自肥企画》後,193坦言廣告數量多了很多,而收入則會用來投資:「好多前輩都提我搵到錢可能去買樓、投資,呢一行嘅壽命大家都唔知,可能我今日唔錯嘅成績,下個月會完全冇嘢做,大起大跌得好緊要。希望賺到錢嘅時間就賺盡佢,話唔定我咁諗就發達。投資嚟講,準備開Cafe,自己有搞服裝品牌,都係一個好大嘅投資。(會唔會買樓?)當然想買樓,而家租緊樓,其實係幫人供緊樓,希望可以幫自己供樓,所以大家俾我呃多啲錢。其實有諗過即刻買樓,不過好似話公司俾人迫遷,如果買咗公司附近,驚要再換樓,所以未決定,睇公司頭,一世都跟住公司。」

古仔接受訪問時分享護膚心得。(梁碧玲攝)

Adblock test (Why?)


193恨與古天樂拍綜藝收入大增用作投資:準備開Cafe - 香港01
Read More

No comments:

Post a Comment

霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞

[unable to retrieve full-text content] 霍華德:我會回家然後準備下一戰    Yahoo奇摩新聞 霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞 Read More