Rechercher dans ce blog

Sunday, December 12, 2021

準備好電擊棒!庾澄慶「警告」徐若瑄咪咁多嘢講 - on.cc東網

由台灣藝人庾澄慶(哈林)同徐若瑄、徐佳瑩(Lala),擔任導師嘅選秀節目現正熱播,日前播出後台花絮片,講到佢哋嘅錄製時間延遲咗,哈林話:「是我們的問題,還有21組選手,我們會把速度加快一點。」仲搞笑話以經準備好電擊棒,「警告」徐若瑄唔好再講太多嘢阻住進度:「如果她的話多我就電Lala,看她心夠不夠善良。」令到全場都爆笑!
而坐埋一邊補妝嘅徐若瑄就話:「我收斂很多了,我們好不容易和好了,你又來挑撥!」哈林回應話:「我們現在只有台上焦點,沒有再拉出去講些有趣的東西…」而徐若瑄就強調自己冇再講無謂笑話,拖延時間呀!不過點都好啦,為咗可以準時收工,佢哋都真係諗盡辦法㗎啦!

Adblock test (Why?)


準備好電擊棒!庾澄慶「警告」徐若瑄咪咁多嘢講 - on.cc東網
Read More

No comments:

Post a Comment

霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞

[unable to retrieve full-text content] 霍華德:我會回家然後準備下一戰    Yahoo奇摩新聞 霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞 Read More