Rechercher dans ce blog

Sunday, August 8, 2021

美斯哭成淚人:我未做好離隊準備 - on.cc東網

美斯哭成淚人,令人心酸!(Getty Images)
巴塞隆拿球王美斯召開記者會,親自剖白離開球隊嘅決定,不過未開始已經哭成淚人。
美斯定過神之後開腔:「我整個人生都喺呢度過,所以要作出離隊決定好困難。我一點都未做好準備。呢度係我屋企,所以我認為留喺巴塞係理所當然嘅事,但今日我竟然要向呢度所有嘢講再見。」
美斯講講吓,又忍唔住喊出嚟:「我13歲時已經喺呢度,21年後我竟然要同我嘅妻子及3個小朋友離開,我實在講唔出說話。」
呢名阿根廷球王亦特別多謝球迷,又話未能同球迷道別,令佢覺得好遺憾:「由於疫情關係,一年幾我哋(球迷)少見面,依家我更要喺接觸不到支持者嘅情況下同佢哋告別,真係好痛苦。」
有傳媒問到未來去向,係咪去巴黎聖日耳門,佢就咁答:「去聖日耳門?我仲未有確定去向,但的確有接觸。」

Adblock test (Why?)


美斯哭成淚人:我未做好離隊準備 - on.cc東網
Read More

No comments:

Post a Comment

霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞

[unable to retrieve full-text content] 霍華德:我會回家然後準備下一戰    Yahoo奇摩新聞 霍華德:我會回家然後準備下一戰 - Yahoo奇摩新聞 Read More